Blog Fendi Islam: "Salah Faham Rupanya"

G.E.N.G

June 23, 2013

"Salah Faham Rupanya"

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


adoi.. keringat aku kering.. cuaca dah la tak baik2 lagi.. semalam dah menunjukkan cuaca lebih baik sikit.. tapi hari nih.. argh.. x de.. cuaca tak elok lagi.. hua.. hua..

baru semangat baru nak dapat bilik baru.. namun.. hampa.. kian meleset.. aku salah paham rupanya.. kenapalah pakcik tu tak cakap JULAI! grr.. kan senang.. x de la aku kemain lagi ready nak ambik kunci.. haha..

a lit bit funny.. yeah.. funny.. tapi x pe.. Allah menemukan aku akan sesuatu.. perancangan Dia akan lebih baik.. ketemuan aku seorang sahabat.. mungkin ada hikmah.. insyallah.. will story later on..

nasib baik aku tak kemas2 bilik nih lagi.. kalau tak, konpem berselerak habis.. habis debu2 durjana hinggap dalam lobang idong yang sedia kala besar ini.. mengakibatkan bersin bertalu2.. oh.. 

oleh itu, aku kena kemas dalam  bulan julai.. mak aih.. itu ramadan.. ramadan la pak cik.. hahai.. woi utm! itu ramadan.. sabar lagi.. ada hikmah tu.. barangkali nak aku berpeluh2 sikit dalam bulan ramadan.. 

dah la 2 minggu nak raya plak tu.. 23hb julai pulak katanya.. alamak.. sakit2.. aku kemas malam2 buta gamaknya.. isokaylah.. ingat.. ada hikmah.. always positivekan dirimu fendi..

hoih.. oleh itu, setelah usaha dapat kan bilik tidak tercapai.. aku kena lah buat benda lain.. selain hidu bau asap jerebu, aku mestilah lipat kain.. ye.. stok2 baju yang bertimbun2 nih.. nak upah orang, tak maju lagi..

dah senang kang, boleh la nak main upah2 orang nih.. hehehe.. now, kena buat sendiri.. orang kata kena berkorban sikit.. tak pe susah2 dahulu.. aku akan usaha suatu masa dengan lebih dan lebih lagi. ameen..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...