Blog Fendi Islam: Perempuan Kaki Berbulu Banyak Gila

G.E.N.G

June 21, 2013

Perempuan Kaki Berbulu Banyak Gila

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hohoh.. ok.. meh aku nak share sikit... tengah duk baca2 terjumpa benda alah nih.. nampak x? nampak x kalau tengok gambar tu? haha.. pes2 memang aku gelak dulu la.. "bapak lebat bulu kaki minah nih.." haih..

terus aku usha bulu kaki aku.. alamak.. rasa kalah pulak.. bila aku baca n baca lagi pasal kisah nih.. rupanya, stokin! haha.. stokin untuk wanita. dan para gadis.. eh.. tapi x semua gadis la..

yang bertudung lukop tu bagus.. kekalkan.. nih untuk mana2 yang duk pakai seksi2 tuh.. kenalah dengan tujuan stokin nih diperkenalkan.. untuk elak lelaki bernafsu pada perempuan yang guna stokin nih.. haha..

memang tak pandang dah la.. pada muslimah2, jangan duk pakai ye.. nih pada mana2 gdis yang nak fesyen dunia sangat kan!? ha.. ambik.. keluaran dari china.. nak kata x kena goda, waallahuallam.. x tahu la aku..

kalau ada laki yang bernafsu jugak, awas je lah.. pakai stokin nih kat lengan pulak.. haha.. stokin nih pun dari peha sampai buku lali.. oh! panjang2.. katanya boleh jadi peneman pada gadis yang nak bersiar2.. tolonglah..

hahaha.. jangan diupload dalam instagram hashtag nama aku sudah.. hahaha.. ok.. saja nak berkongsi.. hehe.. tutop la aurat tu lebih baik.. stokin nih bukan untuk kita yang islam.. biarkanlah mereka.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...