Blog Fendi Islam: Allah Uji Sikit Je..

G.E.N.G

June 13, 2013

Allah Uji Sikit Je..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


aku lapar.. ye.. aku sangat lapar.. tapi ramai lagi yang tengah lapar.. sangat ramai.. walhal aku yang diuji sedikit nih je dah nak melenting bagai..

siap nak tumbuk muka orang.. wajar ke aku buat gitu? rasa hebatkah aku bile aku buat gitu? al-kisah hanya kerana lapar?? mcam x wajar je.. aku kena waras..

fikirkan balik pros and cons dia. ada kebaikan yang Allah swt cuba nak tunjukkan.. dengan cara apa sekali pun.. pasti ada.. aku yakin itu.. mungkin elakkan perkara2 yang tidak diingini.. sunggu aku tahu Allah sayang hambaNya.

aku nih hambaNya.. Allah tuh Pencipta aku.. aku kena akur dengan kewajaran yang berlaku dalam tiap perkara.. terima kaseh.. terima kaseh dan terima kaseh.. moga aku boleh tidur.. dan bangkin semula.. tanpa amarah.. 

tidur je lah.. mungkin Allah nak aku jaga kesihatan.. jangan makan lewat malam.. sekadar alaskan perut dengan benda2 biasa.. syukur.. aku masih sehat.. masih gagah.. masih ada keringat.. sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...