Blog Fendi Islam: Awesome iOS 7

G.E.N.G

June 11, 2013

Awesome iOS 7

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


fulamak! fulamak! bangun pagi2 tadi dapat story dari apple! hoyey! ios 7 weh! peh! peh! peh! peh! pengsan terus.. kahkahkah.. memang sesuai la dengan aku yang addicted ngan gadjet nih.. heheh.. 


peh! aku malas nak komen banyak! malas! semua komen aku membina! memang bagi aku super duper terbaik! android ape cerita? heh.. nanti adalah tuh kuar yang lain pulak. biasalah.. persaingan? hehe..

dah ada jelly bean.. dah ada ice cream.. jap lagi ape? haha.. semua nama makanan.. comel x? heheh.. android chicken curry? haa.. aku suka nama nih ok! aku suka mee curry.. hehe.. just the name can attract people? haa..

speaking orang putih hoi! hahha.. ape2 pun x kira lah.. memang best jugak.. memang terbaik jugak.. ios 7.. nama yang simple.. dan terus melekat dalam hati dan sanubari.. hehe..

fikir2 balik ini semua dunia.. hahai.. jangan duk taksub sangat fendi oi.. cool.. rasailah pembangunan yang baik ini.. gunakan sebaiknya jugak.. hikhok.. aku dah malas nak cite.. tengok la gambar2 kat google tu.. youtube pun boleh..

sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...