Blog Fendi Islam: "Cadangan Atasi Jerebu Melampau"

G.E.N.G

June 23, 2013

"Cadangan Atasi Jerebu Melampau"

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hahaha.. uish! tergelak besar pulak.. adoi.. cadangan nih dari siapa pun aku kurang pasti.. tapi, at least dia ada rasa tanggungjawab nak menyumbang pada negara.. mungkin berkesan.. ada pihak2 yg harus ambik berat..

haha.. aku yang belajar bidang perancangan bandar dan wilayah nih pun x penah terfikir macam nih punya proposal.. kalaulah jadi.. hahaha.. memang style.. hahaha..

"bakal dibina di johor...nk bendung jerebu... kipas akan hala balik jerebu ke indonesia..."

hahha.. semoga berjaya pada siapa yang bagi cadangan nih.. aku hanya tumpang berkongsi idea.. seyes sangat style.. hahaha.. cukup lah.. x leh tahan gelak dah aku bayangkan kipas nih yang ada kat rumah.

mesti duk teringat jerebu je.. haih.. ujian Dia.. mari kita hadapi dengan baik.. dengan tenang.. jangan duk kata itu ini.. semua tu Allah swt bagi.. mesti ada sebab dan natijah nya... sekian.. jaga kesihatan ya kawan2.. hee..


Comments
2 Comments

2 comments:

Shaqir Ir Manz said...

hahaha... bagus jugak idea nk buat mcm tuh...LOL

En Tapi said...

shaqir: ok.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...