Blog Fendi Islam: Mengata Orang

G.E.N.G

June 3, 2013

Mengata Orang

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


"Mengata Orang"

kau kata aku..
kau hina aku..
kata dulang paku serpih..
kata aku rupanya kau lagi lebih..

kau kata aku..
lama aku perhati..
kau kata aku..
rupanya kau pun ada hati..

kau kata aku..
aku kata jangan..
aku kata sudahlah..
kau kata aku..
rupanya kau pun berangan..

kau kata aku lagi.. 
tiap aksi aku salah..
tiap lagak aku silap..
whats goes around comes around..

kau kata aku.. 
hey kawan.. 
hey betina..
hey jantan..
aku agak kasar sebab aku jemu..
aku akan berlembut bila sabar..

kau kata aku..
aku dah tidak hirau..
kau pun akhirnya sama..
malah aku perhati kau lagi tergila..

kau kata aku..
ingatlah masa nanti..
jangan kata aku lagi..
tak usah tunjuk kau iri..
kerana kau kata kena diri sendiri..

kau kata aku lagi..
biarlah kau dengan cara begini..
aku terus perhati..

(Penjual Cendol, 2013)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...