Blog Fendi Islam: "Wish" Dari Jauh Buat Teman..

G.E.N.G

June 7, 2013

"Wish" Dari Jauh Buat Teman..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


sedang aku dengan dunia skrang nih.. mcam2 benda aku terlupa.. buat teman.. mungkin "wish" itu yang ditunggu2.. tapi biarlah bila masa berlalu.. biar usia meniti.. aku wish untuk kejayaan mu dunia akhirat..

doa aku titip hari2.. untuk teman2. untuk rakan2.. untuk semua yang dikenali.. ya.. tidak ingat di ingatan.. tapi tidak luput disanubari.. andai terasa dengan sikap aku.. maafkan aku teman..

hari yang silih berganti.. mengajar aku meniti hari2 mendatang dengan lebih matang.. dirimu masih muda.. dirimu masih baru.. jangan kau singgah dalam kehinaan.. jangan kau mencuba perkara baru.. andai membunuh dirimu..

aku kirimkan pesanan khas untukmu.. yakni buat semua.. walau buat diriku juga.. aku pesan dalam  tiap doa yang aku kirimkan.. harap dirimu bahagia.. mengenalimu satu sebahagian memori hidup aku.. trime kaseh ya akhi.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...