Blog Fendi Islam: "Topeng Jerebu Paling Berkesan Dipasaran"

G.E.N.G

June 23, 2013

"Topeng Jerebu Paling Berkesan Dipasaran"

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hahaha.. huh.. ape nak jadi.. tergelak besar aku tengok.. filter ape yang diguna pakai pun tak tahu la.. hahai.. kelakar weh.. kreatif la mamat nih.. mungkin dia seorang mekanik.. mungkin.. aku pun x tahu..

sebenarnya rakyat malaysia sangat kreatif.. ye.. sangat kreatif.. bila disaat jadi benda2 macam nih, ha, kan dah kreatif.. tengok masa musim mengundi.. dah macam2 arca ada.. haha.. 

nih dah jadi jerebu.. adoiyai! filter nih harga brape agak2 kalau ada dipasaran? kena eskport ke singapore lebih sikit nih.. sbb asap tebal akan melekat pada filter tu.. heheh.. oh jerebu.. bersabarlah..

mungkin 2-3 hari lagi.. mungkin esok dah tak ada.. segalanya tentang mungkin.. Allah swt yang rancang segalanya2.. kita jangan lah nak merungut je sepenuh masa.. cuba ambik iktibar.. apa kebaikan dari situasi jerebu nih..

kesempatan nih, aku nak mintak maaf pada mana2 pembaca hai semua orang.. dari hujung rambut sampai hujung kaki.. aku manusia yang khilaf.. memang takkan pernah sempurna.. namun telah sempurna sebaik baik ciptaan

sempena nisfu syaaban, marilah kita membuka lembaran baru.. bernafas baru.. mohon keampunan pada silap2 yang lalu.. tanpa sedar atau tidak sedar, ye, kita telah banyak lakukan kesilapan..

aku pun begitu.. aku nak mintak maaf.. moga pintu hati aku sentiasa di jalan yang lurus.. kisah hdup yang lalu jadikan rujukan terbaik untuk menjadi yang lebih baik.. kalau kita tak kenal kekurangan, kita takkan pernah mencapai kesempurnaan..

kesempurnaan dalam beriman dan bertaqwa padaNya.. sungguh iman takkan dapat diwarisi.. marilah hidup dengan aman.. dengan gembira.. dan bersederhana.. aku akan mulakan langkah coretan aku dengan perlahan..

aku nih banyak silap.. dalam memblogging nih.. mungkin dah lama.. ada yang tahu. ada yang tak tahu.. itu tak penting, yang penting, satu bacaan yang aku tinggalkan sebagai kenangan setelah perginya ak kelak..

dah2.. x nak ah sedih2.. hahah.. berbalik pada gambar tadi, ambik iktibar.. hadapi semua ujian dengan baiknya.. positif selalu.. insyallah, sedih dan kecewa takkan menyelubungi.. ameen..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...