Blog Fendi Islam: 2 Kali Seru Aku Muncul

G.E.N.G

March 10, 2013

2 Kali Seru Aku Muncul

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


memalam macam nih bagus kalau study.. ye, amat bagus.. tapi aku baru je study pasal benda2 grafik nih.. so, kira aku dah belajar something yang baru dalam life aku.. 

nak jadikan kisah, aku dah janji pada diri aku, bila dah ada yang seru nama aku 2 kali daam facbook tu, aku akan muncol.. dan memalam buta nih ada 3 budak riang duk main seru nama aku.. ohh!!

muncollah aku.. sekadar bg pendapat pasal cinta kononnya.. haha.. cinta tuh amat subjek tif.. kalau nak dipandang dalam segi islamik amat terbaik.. amat berkesan pada hati2 dan jiwa2 yang bernama muda mudi.. 

tapi tak trend cinta sekarang adalah satu ikutan.. kau bercinta, aku pun nak bercinta.. mana boleh aku tengok kau ada awek, dan aku tak ada.. mana boleh ko keluar dengan jantan, dan aku tak ada.. 

tapi betul ke cinta macam tu yang nak? mcam tu? hahai.. fikir banyak kali lah wahai muda mudi dan dara2 sekalian.. tak kemana tuh.. tak kemana.. pecayalah.. 

sudahlah.. perot aku berkeroncong.. tandanya lapar nan cheese memalam nih.. bawak keluar anak dara orang malam2 nih kang jadi apa2 susah pulak.. so, better, ajak geng laki.. tapi sape? konpem2 duk kroh2. zzzz..

sekian, tido dan buat tak tahu je lapar.. bertemu lagi.. (mood tak puas hati dengan sorang perempuan nih..) siap la anda.. :)


Comments
2 Comments

2 comments:

Anonymous said...

3 budak riang....?
mood tak puas hati dengan sorang perempuan nih...?
Oooo... :)

Unknown said...

ye cik anon?? any question??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...