Blog Fendi Islam: Ko Ada Ciri-ciri Sahabat Sejati Dunia Akhirat

G.E.N.G

March 8, 2013

Ko Ada Ciri-ciri Sahabat Sejati Dunia Akhirat

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wallah.. arinih lepas meeting sesama member, barulah nampak.. barulah nampak yang dalam masa 2 bulan nih, aku akan gila barangkali.. macam2 site nak kena pergi.. macam2 keje nak kena buat..

nak blaja ke tak? nak teruskan ke tak? setan duk membuat aku terfikir.. setan duk melemahkan aku.. kenapa aku disini? sebab aku mampu.. sebab aku terpilih.. so, apsal aku nak fikir mcam tuh..

dan tadik dapat msj dari sahabat.. tanya khabar.. kami dah mcam adik bradik.. dengan tak sengaja, aku rasa nak cite sikit beban yang aku alami.. kire mcam sharing ngan sdara seislam.. rasa lega..

apa aku nak tekankan kat sini, nasihat sahabat nih buat aku rasa semangat.. pada dasarnya aku tak boleh mengalah.. aku tak boleh cepat lemah.. baru diuji.. sebab aku tahu aku mampu.. 

"kalau bukan ko yang buat, ko nak harapkan siapa lagi?"

terima kasih banyak2 sahabat.. aku tak tahu ko secara spontan nasihat mcam nih, atau ko kembalikan prinsip hidup aku.. tuh memang prinsip idop aku.. trime kaseh.. like bro, like bros.. 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...