Blog Fendi Islam: SC: Underwear Si Artis

G.E.N.G

March 11, 2013

SC: Underwear Si Artis

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hohoi.. aku kembalikan mood nak post benda2 pasal salah cakap.. so, lepas nih memang ada ruang untuk salah cakap dalam belog aku nih.. kalau dul, mungkin aku dah delet.. tapi.. tidak kali nih..

harap jangan salah paham.. bukan nak perli.. bukan nak bahn orang.. sekadar nukilan aku yang mungkin boleh buat orang gelak ketawa.. dan gemira sikit mood nya. lawak ke x, bergantung lah pada yang baca..

kadang2, aku share jugak benda2 ilmiah dan perkara2 yang berlandaskan pengalaman.. selain tuh, rajin jugak aku nih buat nukilsan dan hasil karya entah apa2 dari benak kepala otak aku nih.. 

so, slamat layan.. post pertama nih bermula dengan salah cakap aku yang berkisar tentang diri aku dulu lah.. hahaha.. memang tak boleh blah salah cakap nih.. haha.. btw, SL tu = salah cakap.. 

nanti aku akan listkan ruang salah cakap kat tepi tu.. heheh.. slamat melayan.. tak nak bca sudah.. x paksa pun.. gi main facebook ngan twitter nuh.. ini teritori saya.. :p



lokasi salah cakap: jusco..
pesalah: aku sendiri.. hahaha..

aku pergi jusco sorang2 masa nih.. al nasib baiklah.. so, memang niat nak cari seluar dalam.. maklumlah.. yang lama2 dah ada tu, mcam dah lusuh je.. getah2 dah longgar, so, wajib beli..

masa sampai di jusco, aku pusing2 dulu dalam jusco.. tengok2 dulu brand apa dan jenis apa seluar dalam yang aku nak beli.. hayokk.. tak jumpa pulak saiz yang aku nak..

aku: mana pulak saiz M nih.. haih.. tak jumpa nih.. (bermonolog dalaman..)

dengan pantas aku gi cari promoter.. mana lah tahu ada stock2 yg diorang simpan.. 

aku: kak, seluar dalam PIERER ANDRE saiz M ada? eh..

kak: hahahaha.. (die dah gelak dulu)

aku: eh.. PIERER CARDIN.. hhaha.. (aku gelakkan jugak..)

kak: er, jap dik ye.. heeee.. (die buat muka gelak lagi..)

aku: huh! taguna! (monolog dalaman..)

ok.. tu je lah yang aku nak share.. kalau aku rajin2 lagi, aku post la nanti.. banyak je lagi salah cakap yang aku tak boleh nak lupa dalam hidup yang kadangnya buat aku tersenyum.. tu la kenangan ngan kawan2 weh!

sekian.. no touching and hardfeeling.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...