Blog Fendi Islam: Aku Akan Kembali..

G.E.N.G

March 9, 2013

Aku Akan Kembali..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


rasa dah lama tak menjengok ke lama sosial facebook yakni wall aku sndiri dan twitter.. alahai.. lama.. lama.. paling lama? entah la.. nak kata aku deactivate tak.. ada je.. sape2 boleh je jumpa aku.. 

dah mcam mane keadaan notification? ada ke? banyak ke? maaflah x leh nak layan wall2 komen, or apa sahaja.. aku tak tahu ape2.. yang boleh hanyalah balas chat.. tu pun kalo masok kot henset.. wuhaa..

aku akan kembali.. beri ruang untuk aku istiqamah.. beri ruang untuk aku kuat dan kenali kehidupan dengan lebih baik.. nak kata aku sibok, hanya Dia yang tahu.. nak kata aku free, hanya Dia yang tahu..

salam buat facebook dan twitter.. aku hanya di ruang instagram buat masa nih.. mungkin lebih baik..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...