Blog Fendi Islam: SC: Meeting Tourism

G.E.N.G

March 11, 2013

SC: Meeting Tourism

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wahh.. meeting hari nih macam yang ada kena badi je... banyak pulak salah cakapnya.. adoi.. yang tak tahan, ketua meeting tu lagi terok salahnya.. satu persatu.. as long kami gembira, isokay.. :)

gingerlla nih sangatlah bagus dalam bab2 bagi explaination.. sampai pernah ada  subjek, aku x study mana pun.. aku chat ngan die.. dalam facebook je kami belajar.. dan aku mudah paham.. die sangat bagus..

dan tahu?? aku dapat A.. ye, A.. lalalalal.. tq so much lala..u light in my life.. dah la sujek 3 kredit.. wallah.. aku belajar dengan die dalam satu malam je.. jujur aku cerita.. tu la kaedah aku.. buat apa nak kejar hafal2, tapi x paham.. lala yang bagi aku paham..

ada budak2 lain tu siap belajar berminggu2 awal.. itu bukan otak aku.. aku paha kita tak serupa.. hemhem.. lala nih pun belajar last minit mcam aku.. she's good.. tahniah! flat!! wuhaaa.. tepok sikit! 

nih aku nak kisahkan sikit, si lala nih memang banyak salah cakapnya.. boleh berdekah2 gelak.. dan semalam besay die.. hari nih, besday adik aku pulak.. all the best.. best friend forever! salah cakap tetap post! hahaha.. die n kak nadia..:

KUALA SELANGOR = KUALA SEMANGOK
alahai.. mangok mana pulak nih? hahaha... 

PREPARE = PREPAID
mesti henset tade kredit..

MEE UDANG DI KUALA SEPETANG = MEE GALAH
mentang2 ada udang galah, terus tibai mee galah.. panjang oi.... haha..

ON THE SPOT = ONDASPOT
hahaha.. onda pun boley..

MANA-MANA = MAYER=MAYER
manje nye die.. hehehe..

SPONSORSHIP = SPONSYERSHIP
pun manje jugak.. heheh..

ok, dah la.. tuh je benda aku nak share.. hehe.. smoga berbahagia selalu pada sapa2 sahaja dalam muka bumi nih.. post nih sekadar nak senyum2 je.. no hard feeling.. sekian.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...