Blog Fendi Islam: Janggut Aku Pun Impian Orang Lain?

G.E.N.G

March 12, 2013

Janggut Aku Pun Impian Orang Lain?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


erkk.. alhamdullilah.. kenyang yang amat.. dah bantai key epsi tadi! sedap.. ye ah. hari selasa.. 25%!, so, just grab the peluang.. alang2 nak kasi berisi, tibai la 2 ketul dada. bukan dara weh! oh sedap! ngan kentang putaran maut plak..

fuyyoo! minum plak ngan air mountain bike! hahaha.. dah2. nih aku nak bertanya sikit.. memang ada yang berkenan ngan janggut aku..? termasok komen latest dari sorang hamba Allah nih, dah kire ke brape kali dah entah..

dah kenapa ngan janggut aku? hahah.. sungguh ia tak berdosa.. sampai mcam tu sekai ada yang bertanya.. ada yang suka.. ada yang minat2.. hey you hhehe.. btw, thank you.. aku bela janggut nih tanpa sengaja pun..

ahaha.. so, pada sapa2 yang minat dengan janggut aku, boleh lah hubungi di no tertera untuk mendapatkan tips secara personal.. tak boleh share kat belog nih.. kang ramai yang share.. penuh wajah2 seumpama aku.. haha.. yekss..

main2 je.. x de benda pun.. cukor je hari2.. kalau terhodoh sehari, esok repair balik.. hahaha.. lagipun, memang janggut aku cepat panjang.. dulu guna pengepit tuh cabut satu2.. nak shapekan.. tapi dah malas.. biarkan..

so, jadilah janggur terkini.. takpa.. siman janggut dengan niat yang baik.. bukan sebab nak menunjuk2.. bukan sebab nak berbangga.. bersederhana dengan apa yang Dia beri.. syukron.. ;)

sekian.. terima kaseh pada yang berkenan dengan janggut aku.. buat para gadis dan dara2, kalau minat tuh, jangan simpan janggut mcam aku jugak, parah jap lagi.. at least, let me know.. lalalala.. :p sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...