Blog Fendi Islam: Akhirnya Oldboys Sains Alam Shah (OASIS)

G.E.N.G

March 6, 2013

Akhirnya Oldboys Sains Alam Shah (OASIS)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


akhirnya.. tertubuh jugak oldboys sekolah aku nih.. dah bertahun berlalu.. skrang dah batch ke 11.. aku nih dah bacth ke 3.. macam tua gila dah rasa.. tapi tulah.. perubahan masa.. peredaran kenangan.. 

yep! aku pilih logo nih.. pada pandangan pertama aku, aku berkenan.. cuma, pada awal, aku komen lah jugak.. kenapa tak bulat.. kenapa bujur.. kenapa senget.. lalu, aku kongsi idea.. akhirnya! thats it!

rupenya, logo nih elok je.. kalau masa diedit oleh sapa pun aku tak tahu, habis senget2 logo nih.. but, isokay.. mungkin dia tak tahu.. ehehe.. sori, aku pantang tengok benda2 yang senget2, strech2 nih.. hehe..

aku bangga jadi sebahagian oldboys oasis.. macam2 perkara belajar kat sini.. terutama kehidupan di dunia yang nyata berbeza dengan kehidupan di timur.. sungguh aku anak kampung.. ape2 pun, all the best.. :) aku akan kembali aktif..

akan aku cuba terlibat dengan aktiviti2 dibawah porgram oldboys nih.. itu janji aku.. oneday.. who knows.. im not like my old one anymore.. thanks friends.. :) aku belajar banyak benda dan tempuhi banyak benda.. anda2 yang bantu..

sekian.. salam bekas sains alam shah.. cheras, kl.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...