Blog Fendi Islam: 1 Muharam 1435H

G.E.N.G

November 6, 2013

1 Muharam 1435H

Arinih aku biase2 saje.. Mood masih fikirkan masa depan.. Mana lah agaknya ak punya masa depan.. Nampak ke tak? Rasa masih kabur.. Tapi aku pasrah.. Aku ikut je laluan nih. Jangan berpatah sebelum kalah.. Kira jangan mundur lah..

Tahniah.. Buat kawan aku.. Sahabat dr kampung.. Sama2 blaja masa sekolah.. Pmr skali.. Spm skali.. Pastu dah bawak haluan masing2.. Blaja di jepun.. Hbis blaja, dah keje.. Di pahang rasanya.. Syukor.. Rezeki..

Nih tahniah sebab dia dah bertunang.. Gembira untuk mu sahabat.. Eceh.. Memang soul friendship lah aku nih.. Saja lah nak coret sikit.. Coretan buat sahabat baik.. Moga bahagia hingga anak cucu kelak.. Before nih dah sorang jugak kahwin.. Dr dungun jugak.. Tahniah2.. Paeh mat rudin.. Blogger terbang2 tinggi2.. Dia berjaya dengan cita2nya..

Aku pun dah ada buat post coretan untuk si paeh.. Seyesly memang gembira tengok kawan2 dah selangkah ke tanggungjawab yg lebih mencabar.. Walhal menjadi seorang tunangan.. Apatah lagi seorang suami..  Memang mencabar.. Lepas nih jadi seorang ayah pulak.. Ameen.. 

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...