Blog Fendi Islam: Aku Tahu Siapa Yang Baca

G.E.N.G

November 8, 2013

Aku Tahu Siapa Yang Baca

Sebenarnya.. Aku tukar blog name nih bukan kerana apa. Aku bagi ruang untuk blog aku menyendiri.. Aku tak paksa siapa2 pun untuk baca.. Apatah lagi aku ugut suruh baca.. Pada yang terkesan sedalam-dalamnya tentang blog aku, mintak maaf banyak2.. Aku tak bermaksud nak sorok dari siapa2 pun.. Dan aku tak tahu siapa yang baca.. 


 Tapi.. Berkenaan tajuk post nih. Aku "tahu" siapa yang baca.. Naluri manusia.. Aku tahu dia baca.. Aku tahu dia sakit kalau dia baca.. Dan mungkin bukan "dia".. Tapi "mereka" harap mereka anggap biasa.. Bukan ada apa2 dengan blog aku.. Sekadar penulisan.. Ikut ruang rasa.. Kadang2 aku rasa nak marah, nih lah ruangnya. So, biarlah tersembunyi sikit blog aku..

Pada siapa yang jumpa blog aku, aku anggap satu rezeki dan teladan buat dia.. Mungkin tak banyak perkara yang berfaedah dalam nih.. Tapi ada banyak perkara yang mudah untuk hati dan jiwa sebagai manusia terima dan rela tentang pendapat aku.. Insyallah.. Tidak bermaksud aku betul.. Tak jugak bermaksud aku benar..

Sekali lagi.. Maaf. Blog aku ingin menyendiri.. Hanya mereka yang bernasib baik ada kesempatan untuk blog aku nih.. Jangan risau.. Aku tak pernah buang segala isi dan coretan blog aku bermula 26 april 2012.. Walaupun nih sudah blog ke berapa pun aku x pasti.. Yang aku pasti, insyallah.. Nih lah yang paling kekal.. Dan bukan untuk publisiti orang ramai.. Insyallah.. Ameen.. 

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...