Blog Fendi Islam: Hai November

G.E.N.G

November 2, 2013

Hai November

Post nih yg pertama.. Aku buat secara spontan je.. Sbb aku nak coret sikit ragam manusia.. Huu.. Ragam aku jugak la tu.. Perst pasal november dah datang pun.. Huu.. Mcam syiok je.. Kan? Kan? Gile x syok.. Menghampiri tarikh bermakna. Huu.. 

Tapi, ape yg tak syok, aku makin tua.. Soal jodoh.. Aku tak fikir? Gile kau!! Hampir hari2 aku fikirkan.. Mcam mane nak ke arah tu dgn lebih pantas dan diberkati.. Moga dipermudahkan.. Ameen.. Jangan ah tanye bile.. Tu rahsia Allah.. Dia lebih tahu.. Kalau tanye aku, memang x de jawapan sangat la..

So, bagi akhiri post aku nih, aku nak bgtau, slamat datang november.. Dan nak bgtau yg aku tengah makan kat meranti.. Ulalal.. Baru aku teringat yg cuti skrang nih.. So, x padat sangat.. Hajat nak bungkus je tadi.. Huu.. Mari ah makan2.. Slamat makan2 semua. Aku pun skrang dlm on diet.. No makanan sedap2 lagi.. Biarlah sehat diutamakan.. 

Sekian.. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...