Blog Fendi Islam: 27 Tahun Penghujung Bujangku

G.E.N.G

November 6, 2013

27 Tahun Penghujung Bujangku


Wehuu.. Ada masa jap nak coret nih.. Dapat lagi berita yg ada member nak kahwin.. Dah bertunang pulak.. Ada pulak post gambar anak.. Dapat anak oi.. Ada jugak anak kembar.. Dah tu kenapa? Jeles?? Oi!! Aku memang lah jeles.. Jeles dengan kebahagiaan yang Allah suka mcam tu.. Tapi.. Tapi.. Belum masa lagi.. Dah Allah kata tunggu dulu.. Rilek lah..

Huuu.. Dalam usia aku yang sedang 24 dan nak jejak 25 dah nanti nih.. Berapa bulan je lagi, aku kenalah prepared.. Dari segi iman, insyallah.. Hari2 akan aku perbaiki.. Dari segi ilmu, aku jugak tengah nak usaha.. Supaya banyak lagi ilmu yang aku belajar nanti.. Huu..tambahan lagi, aku tengah belajar master plak.. Dah sini takdir aku.. Aku juang hbis2san.. Ayat nak sedap hati..

Tentang cinta dan sayang, memang melimpah3 dalm diri aku nih.. Hoi.. Aku sangat penyayang.. Pada yg bakal menjadi halal buat aku je lah.. Yang kawan2 tu, jangan nak mintak lebih.. Macam nak terajang je.. Macam nak campak laut je.. Mcam nak bunuh je.. Lebih kurang gitu la, petikan dr junior kat kl.. Huuu..

Kewangan? Huuu.. Aku percaya pada rezeki Allah bagi.. Jika tidak hari nih, lain masa barangkali.. Masih panjang perjalanan idop aku andai aku nih dipanjangkan umur.. Ameen.. Tambahn plak, aku nih x keje lagi.. Mana tempat aku cari rezeki nanti pun aku tak pasti.. Aku tak tahu.. Jangan bimbang.. For my future with, i tengah berusaha ok.. Event u tak tahu i nak kahwin dgn u, nih la rahsia Allah..

Dia dah tentukan jugak nak suruh aku berahsia dulu.. Nak suruh aku pendam dulu.. Pendam rasa tu juga satu doa.. Doa kan kekuatan.. Huu. 27 tahun.. Yang tu cita2 aku.. Moga panjang umur.. Skrang aku manpu lihat orang lain bahagia dengan isteri2 dieorang.. Aku akan menyusul.. Hee.. Jika panjang umur.. Ameen..Adoi.. Nampak tak, betapa lubuknya ayat3 aku nih.. Dr dalm jiwa nih.. X de copy paste mane2. Percayalah.. Hahai.. Ok ah.. Sampai sini je dulu.. Kot jap gi aku nak update ap2 plak, aku coret lagi.. Huuu.. Cau cin cau..

P/s: gambar atas tu, selagi aku masih bujang, boleh lagi nak buat gitu.. Macam nak terajang x? Jangan.. Tabaik.. Heee.. Dah kahwin kang, ha.. Lain la pulak.. Haha..

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...