Blog Fendi Islam: Aku Tak Jadi Balik Kampung

G.E.N.G

November 13, 2013

Aku Tak Jadi Balik Kampung


Huu.. Smalam punya la beriya aku nak balik kampung lah semua.. Skali? Aku kat skudai lagi.. Huu.. Tak pe.. Ada lah tu hikmahnya.. Aku duk skudai je bila fikir2 balik, baik aku prepare dulu betul2 kalau nak gi site.. Nih balik mcam x ada prepare apa2 mcam kena balik 2 kali plak nanti..

Huu.. Demi mengubat kerinduan yang mendalam pada kampung halaman, aku pilih untuk video call.. Huu.. Nasib la adik aku kat rumah canggih.. Mula2 guna facetime apple.. Huu.. Clear.. Rase best gila tengok mak, adik2.. Pastu mcam tenet tak laju je.. Hii.. Guna la skype plak.. Huu.. Memang tak sangkut la.. Skype nih mcam ringan sikit.. Cuma gambar x brapa nak clear..

Hu. Asalkan mak aku nampak aku, dan aku nampak mereka.. Huu.. Rasa dekat dihati selalu.. Bgus jugak peredaran masa yang kian canggih nih.. Ada la kebaikan dia.. Insyallah.. Pastu, ayah aku pun masok dlm skype.. Haha. Seronok dia.. Ditegurnya aku berjanggot mcam ustaz.. Haha.. Memang nak jadi ustaz pun.. Ustaz moden sikit.. Hee.. Ameen..

Ustaz untuk anak bini abah oi.. So.. Semua seronok.. Siap skype coklat2 dr langkawi lagi.. Haha. Syiok dorang tengok.. X saba menanti ah tu.. Rilek. Abangah dah post dah.. Tunggu je.. Esok sampai insyallah.. K.. Sampai sini je ah aku nak coret.. Aku masih di skudai..

Sekian. Fendi Adenan

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...