Blog Fendi Islam: Mood Nak Balik Kampung

G.E.N.G

November 12, 2013

Mood Nak Balik Kampung



Huu.. Lama jugak x update nih.. Sehari dua mungkin.. Tak boleh.. Rasa nak update hari3 sebenarnya.. Kalau boleh tiap jam.. Hee.. Tapi kekangan masa mungkin.. Dan kalau nak mencoret nih tak boleh lah main hentam je.. Mesti dalam mood yang ok.. Syukor.. Hari nih mood aku ok.. X ada stress2.. Cool je..

Ak ingat esok pagi nak balik kampung.. Hahai.. 6 jam drive.. Awal pagi aku nak bertolak dah.. Insyallah.. Moga dipermudahkan.. Balik plak sorang.. Tapi ada malaikat yang menemani.. Pandu selamat, insyallah selamat.. Banyak perkara yang aku nak buat sebenarnya bila balik nih.. 

Antaranya adalah.. Hee.. Makan!! Makan masakan mak aku la.. Aritu raya haji aku dah pecah tradisi tak balik raya.. Huu.. Tak penah2.. Dan nih 1st time..haih.. Penat la oi.. X leh tahan.. Kena makan masakan mak.. Pastu, aku nak punggah baju banyak2 nih ke rumah.. Ade la dalam 15kg kot.. Gedebuk sorok bawah katil.. Pastu duk joho beli lagi.. Yeah.. Beli dan beli lagi.. Hee..

Lain2, aku nak rehat kat rumah.. Nak melayan kucing2 yg baru ada.. Nak bawak coklat ke rumah.. Nak jumpa mak ayah.. Tapi kalau kawan2, aku tak tahu siapa yang ada di kampung.. X pe la.. Jumpa di lain masa ya kawan2.. Umur panjanh, raya tahun depan mcam biasa.. Big gathering.. Hee.. Selain tu, boleh jugak cari2 lubang bisness nih.. Terengganu merchaindise.. Moga ada rezeki aku disana.. Ameen..

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...