Blog Fendi Islam: Awak Tahu Breakfast Coklat Itu Sedap?

G.E.N.G

November 6, 2013

Awak Tahu Breakfast Coklat Itu Sedap?


Huu.. Since aku baru balik dari langkawi, opkos lah aku beli coklat.. Tapi tak segila dulu.. Dulu memang gila.. Memang gila.. Hampir rm400 coklat sahaja.. Kali nih, berapa je.. Seratus lebih mcam tu la.. So, rasa boleh tahan nafsu tu sikit.. Hoho..

Dan bila mana dah ada coklat, memang paham2 kan aje lah.. Breakfast pun nak coklat.. Tengok tv pun nk coklat.. Eh, sampai nak tido pun ingat coklat.. Gila2.. Awaslah.. Aku paling gila dengan benda nih.. Yg x bagusnya, boleh rosak gigi ngan kasi gemok lah.. Adoi.. Tak bagus..

Tapi ada pulak yang bagusnya.. Hilangkan sedikit tekanan yang ada dalam diri.. So, tak payah lah nak tekanan sangat.. Biasa2 je.. Buat2 mcam tak penah ada masalah.. Bahagia.. So, back to the title.. Awak tahu sedap? Hahah.. Saja nak buat poyo sikit.. Padahal awak pun ada coklat kan? Dah makan belom? Sedap ke tak, sy tak tahu lah oi..

In the way to forget all the past, i will not remember it to all again.. Enough for my mind itself to recall it when nessassary.. Oi.. Lantak lah english macam mana.. Hidup perlu diteruskan.. Lepas nih habis coklat, belilah lagi.. Mudah je.. Belilah lagi.. Ok ah.. Since aku rajin mengupdate guna my lovely buah epal nih, insyallah, this way aku coret kisah hidup.. Untuk simpanan sendiri.. Huu.. 

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...