Blog Fendi Islam: Rakan Terpinggir

G.E.N.G

November 3, 2013

Rakan Terpinggir

Huuu.. Mengantok al gila punya lah.. Tak tahu nak kata apa lagi.. Huu.. Tetibe lepas sampai floor blok aku, si mamat persian nih.. "U hangout with yr girlfriends.. Its not fair fendi" eh? Dah kenape ko..

Tang mana plak die nih.. Die intai aku kot tingkap rupenye.. Oh.. Memang tagune.. Amat tagune.. Takkan lah die jeles kot.. Aku rase die pun dah ade bende yg perlu die buat.. Gaye die cite tu mcam die sunyi dan sepi.. Mcam die tak kuar gi mane2..

Adoi.. Janganlah sentap dude.. Ayat ko duk slalu "kamon dude" .. Ha.. Ini malam kamon dude untuk ko aku bagi.. Tak payah nak tacing2.. Bukan aku tanak ajak kuar ke ape.. Tapi tadi ade hal lain dulu pastu baru kuar.. So, tu pun nak ikot ke? Huu.. Ko nih memang lain dari yg lain punye foreight student la oi.. Adoi.. 

Nak kene menjaga hati pulak jugak.. Kali nih rumate aku takde.. So, aku tak larat nak layan sangat.. Thats good.. Talkative.. But too much, not good jugak.. Waste time kadang2.. Pandai2 lah bawak diri dude.. Haa.. Kalau ko boleh bace dan paham semua nih bgus2.. Just coretan malam buta sebelom aku lelap.. Zzzz

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...