Blog Fendi Islam: Dah Mula Bizi Balik

G.E.N.G

November 15, 2013

Dah Mula Bizi Balik


Huhu.. Baru 2 minggu je rilek2.. Duk saje2. Now terpaksa berkerja keras.. Untuk blaja.. Huu.. Paling tak best? Aku kena jadikan dia best jugak. Nih dah laluan hidup aku. Layankan je lah. Adoi.. 

Ada lagi yang best! Again. Secretariat untuk summer schooll.. Best pulak kalau semua nih tak jadi.. Penat lah wey.. Dengan 4 org nih nak manage benda alah kat sabah untuk 8 hari.. Kalau dr malaysia tak apa lagi.  Nih hong kong!

Cincau2 lah jawabnya.. Uh.. Dalam masa yang sama, aku dah rindu dia. Doa dan terus berdoa.. Ak tak tahulah dia ada rasa yang sama mcam aku rasa ke tak.. Aku serah pada Dia je.. Dah maghrib2 mcam nih ka nak feeling bukan2. Zzz

Sekian. Fendi adenan

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...