Blog Fendi Islam: Nyesal Tido Petang

G.E.N.G

November 10, 2013

Nyesal Tido Petang


Ya Allah.. Aku tergelincir hari nih.. Setahun mesti ada beberapa kali aku tertidur petang! Oooohh.. tu bukan hobi aku.. Aku paling pantang tidur petang.. Pening akan datang kalau aku tidur jugak.. Haa.. Akibat dah tertidur, memang beratlah kepala nih. Mcam nak meletop.. Tak tahu lah kenapa.. Dah memang aku tak biasa kot.. 

Huu.. Aku tidur dr pkol 4 sampai la 7.30.. Ah.. Menyesal.. Dah terlepas solat aku.. Cepat2 aku ganti.. Sebab tak sengaja.. Balik je opis tadi, terus rasa nak letak tubuh baring2 je.. Huu.. Skali.. Adoi.. Baru niat nak bergym.. X de.. Hampeh.. Bergym atas katil.. Yang aku lagi hairan dapat mimpi.. Huu.. Apa punya mimpi la bila mak aku marah2 pasal aku kawan dengan seorang perempuan.. Tapi ak x leh ingat siapa.. Mcam artis..

Artis? Ohh.. Jangan buat gila fendi.. Memang lah semalam aku duk berangan, kalau aku nih artis, macam manalah life aku.. Mcam mnalah jodoh aku.. Tapi petang nih pulak mimpinya.. Berat gila kepala. Sbb aku cuba fikir dan ingat apa yang aku minpi kot.. Adoi.. Nyesal.. Sungguh aku nyesal.. Aku takkan tidur petang kalau nak jadikan rutin.. Kalau tiba2 tu mungkinlah.. Sebab tak sengaja.. Huu.. 

Sekian. Fendi islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...