Blog Fendi Islam: Demi Kawan-kawan

G.E.N.G

April 26, 2012

Demi Kawan-kawan



yeah! tadi tepat jam 5.46 petang aku dah activate semula acc facebook. hehe. sound macam teruja. boleh lah. sebab tak dapat nak update apa-apa dari rakan-rakan. ada yang tetiba nak beranak. ada yang dah clash. hehe.

'but now i miss my friends. my facebook friends'. Namun (tak boleh guna tapi), macam mana pun, blogging lagi indah dari facebook. aku tak boleh nak nafikan. aku tetaplah dengan jiwa blogging. cuma dulu macam ada menda yang terikat.

now dah banyak menda baru dalam blog aku. nama 'tapibukanaku' nih saja je guna. tak suka sudah. aku tak guna mana-mana nama yang menyentuh sensitiviti pun rasanya. lainlah guna 'bersih' ke. 'lynas' ke. hehe. 

dalam banyak-banyak kawan, kalau tak ada facebook, payah juga nak jumpa dan kenal balik kawan-kawan lama nih. sebab kawan-kawan lamalah yang cari semula juga dalam facebook. 

kbai. tuh je la. aku dah nak tidur pun. selesai berisyak. facebook tetap tak best dah. blogging lagi best. hehe. dah puas dah En Tapi explore facebook. hehe. time to become addicted blogger and muslim soleh. amin. selamat malam


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...