Blog Fendi Islam: Nih Sumbangan Papa Untuk UTM

G.E.N.G

April 26, 2012

Nih Sumbangan Papa Untuk UTM


hehe. mengenangkan yang kami semua insyallah bakal habis belajar dalam bulan tujuh nih, rasa hiba da teringat entah apa yang akan berlaku untuk masa hadapan. En Tapi dah mula mengelamun tadi.

antaranya adalah pergi google 'rumah idaman', 'kereta idaman', 'isteri idaman' dan juga 'keluarga idaman'. hehe. kemanalah nasib dan arah tuju En Tapi nanti di masa akan datang.

mengingat akan sumbangan aku pada utm nih, tak ada yang besar. tapi aku harap bia ada yang kekal lama. tak dapat aku nak lupakan. rezeki dah Allah swt nak bagi. aku terima nikahnya utm. hehe. 

pengalaman pada April April 2011 adalah antara pemula dan penyemarak hidup En Tapi untuk meneruskan usaha dan kreativiti yang sekangkang kera nih. biar tomahan dan komenan wujud. ia tetap satu idea. hehe.

so, 'anak papa nak tahu apa sumbangan papa untuk utm?' 'nak papa' 'hah! nih la. kat sini la papa datang dan dapat tahu papa terpilih.' 'sampai sekarang? papa yang buat nih?' 'tak lah. nenek kau yang buat..' haha. (banyak tanya pulak nanti anak En Tapi).


ya, berkisar tentang logo scholar' inn utm. rasmi pada tahun nih 2012 ia mula dicetak dan digunapakai secara formalnya. dan terima kasih tak terhingga pada mak ayah aku yang sudi bayar broadband ketika mana aku buat semua nih. dan lecturer dr hamid. hehe.

tak lupa, buat Cik Diyana Aziz, selaku rakan yang menyokong serta lain-lain. pada mulanya seperti seganlah juga. sebab tak pernah-pernah aku nak ada rezeki macam nih. dan akhirnya. hehe. usaha. usaha. dan usaha. tq Allah swt.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...