Blog Fendi Islam: Tapi Bukan Aku

G.E.N.G

April 26, 2012

Tapi Bukan Aku


'Tapi Bukan Aku'.. tak ada la pelik sangat nama tapi nih.. cuma biasa je.. tapi nak biasakan diri dalam blog nih dengan nama 'tapi'. hehe.. namun (tak leh guna tapi), blog nih bukan nya baru lagi sebenarnya. dah lama sangat dah. cuma tapi yang nak generate semula blog nih..
iyalah.. dulu blog nih dah banyak sangat sarang labah-labah. banyak jugak sesawang.. habuk-habuk.. sekarang tapi nak mulakan dengan pembaharuan.. banyak perkara yang tapi belajar sepanjang tapi hanya berdiam. takdelah diam sangat. tapi pergi belajar. tapi sibuk sket. anda-anda yang student mesti paham punyelah.

alah.. tu semua alasan tapi.. padahal orang lain pun hidup dalam bumi yang ada 24 jam masa untuk buat benda yang sama macam tapi.. hew hew.. tapi pun tak pasti apa yang tapi sibukkan.. nak kata belajar pandai, tak de la sangat.. stakat jawab abc boleh lah.. hehe..

bila dah terdetik hati tapi nak generate balik blog nih, apa niat utama tapi adalah nak berkongsi apa-apa pengalaman, dan pendapat dengan rakan-rakan blog lain yang jauh lebih kehadapan dari tapi. namun (tak leh guna tapi), sekadar kenangan dan peninggalan tapi yang masih hidup nih..

blog nih pun bukan ada limit post or kisah yang boleh kita semua masukkan. jadi tapi nak masukkan kisah yang lebih kepada cintan cintun remaja zaman sekarang. hehe.. bukan tu je lah.. kalau dah ada perkara lain yang menarik dan ingin dikongsi, tapi cuba kongsi bersama. biarlah konsepnya simple..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...