Blog Fendi Islam: Google Pun Macam Facebook

G.E.N.G

April 26, 2012

Google Pun Macam Facebook


hehe.. rajin pulak tadi pergi google-google benda baru di google. ya. Google Plus (+Google). benda alah nih macam menarik. tapi boleh ke nak tandingi hebatnya facebook? haa..

macam susah lah kan. facebook mak aih gila lah gempak. hampir kesemua penduduk dunia termasuk nenek tapi pun nak berfacebook! tak boleh nek! kejap lagi nenek nakal. hewhew.

tapi awas, boleh tahan serabut juga lah menda alah google plus nih. segala komen-komen anda akan masuk ke dalam emel google anda. best tak? mesti tak best. bagi pengguna smartphone, macam serabut pulak benda alah tuh.

so, bergantung pada anda-anda nak menerima google plus nih atau tak. tapi nak setting supaya tak ada notification. mesti boleh punya. asalkan dapat belajar benda baru. hehe. dah la macam facebook.

hehe. siap ada home, profile, cover photo, hangout, explore, dan juga circle. si circle nih kira macam buddies kita lah. kawan-kawan dalam list yang ada. anda boleh katogerikan mengikut family, friend ataupun relative. hehe.


syok tak agak-agak benda nih? cubalah. mana tahu, menyebabkan anda tidak berfacebook dan berhubung dengan jutaan manusia dari luar negara yang mungkin dapat mencari pengalaman baru. hehe.

tapi bagi aku, benda alah nih macam oshem. dan freshy. hehe. mesti tak ramai yang guna dan tahu serta upgrade. so, apa lagi, jom bercerita pada rakan-rakan anda yang lain-lain.



Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...