Blog Fendi Islam: Sedap Hati Menduaa

G.E.N.G

April 26, 2012

Sedap Hati Menduaa



semestinya macam pelik bunyi tajuk blog ini. tapi harap tak ada yang salah paham akan tajuk blog nih. menduakan adalah bersikap menyayangi sesama makhluk. hehe. banyak cara nak menyayangi sesama makhluk ni. salah satu cara adalah dengan berbaik-baik dengan semua orang.

namun begitu, kasih sayang kepada Allah swt lebih tapi utamakan. dalam hidup Dia dah berikan semua hambaNya satu roh dan juga jasad. semuanya adalah sesempurna kejadian manusia. semua manusia haruslah bersyukur.

sedap harti menduaa mungkin sekadar didengar secara sakarstik untuk menjadi minat dan perhatian golongan-golongan tertentu. tapi ok la juga, sebab ada pengisian disamping tujuan blog ni nak berkongsi cerita dan berkongsi pengalaman yang tapi ataupun siapa-siapa sahaja alami.

bukan senang jugak nak menulis dan menaip mengeluarkan idea ni. kalau ditanya bagaimana tapi boleh mula menulis, memang bermula dengan minat baca blog orang lain juga. macam-macam style lah untuk menulis blog ni. ada segelintir yang menjadikan blog sebagai diari. 

batas untuk menulis blog kena la ada juga. tak boleh sesuka hati untuk menulis tanpa memikirkan soal kepentingan orang lain. kalau niat memang untuk menghibur hati, usah pulak ada yang tersalah faham.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...