Blog Fendi Islam: En Tapi Nak Bertudung

G.E.N.G

April 26, 2012

En Tapi Nak Bertudung



hewhew. ingat.. bukan En Tapi yang teringin pakai tudung. hehe. ni dah kira salah tafsir lah pula. berkenaan calon isteri. hehe. gadis yang menepati pilihan hati En Tapi kelak. adoiyai.

hehe. dah nak mula dah dengan membaranya mood romeo. hehe. bertudung? ya. dengan bertudung terserlahlah satu aura pada seorang gadis. ni tapi bagi tahu betul-betul. dari pandangan seorang lelaki. serius ok!

namun (tak boleh guna tapi), usah disebabkan bertudung menjadi pilihan utama. maksud En Tapi tadi biarlah kenal luar dan dalam terlebih dahulu. baru membuat keputusan dalam mempereratkan hubungan lagi. 

bukan suatu perkara yang mudah dalam mana untuk menjalinkan hubungan yang halal dengan seoarang gadis. besar tanggungjawabnya bagi seorang lelaki. bagi gadis, menyerahkan diri pada suami iaitu saling bertanggungjawab adalah mesti apabila menjadi isteri.

hehe.. agak-agak bila la sampai masa untuk En Tapi pula melangsungkan hari bahagia. semua orang ada niat untuk kahwin. memang menjadi keinginan bagi setiap pasangan di dalam dunia. bagi tapi tiada pasangan lagi rasanya.. hehe.. 

memilih gadis bertudung di zaman sekarang memang satu pilihan yang mampu merambangkan mata. sebab apa? sebab terlalu banyaklah fesyen tudungnya sehingga tak mampu dah nak tengok. 

semua memanglah nampak cantik dan sempurna dalam bertudung tu. walau tak semua begitu, sebahagian besar yang bertudung ada niat dan kepentingan mereka masing-masing. hehe


Comments
11 Comments

11 comments:

Anonymous said...

nice model . . boley mink tolg kenl2kan x .??

En Tapi said...

ahahhaha.. google searh je.. kuar lah nanti!!

Anonymous said...

ak pernh tgok pic n la admin . . ex k .?? hahaha

En Tapi said...

cik anyno: haha. nih budak dari bahrain.. international student x silap aku.. harhahrhar..

Anonymous said...

"jauhnye" en Tapi amik model . . hahahaha . . tapi kn (bukn en Tapi)n bkn k model shawls yg gilerr shawls & cerewet tuh . .?? bek en Tapi ngaku cept2 sblom ak buat penyelidikan secare mndalami . .hahahaha

En Tapi said...

cik anony: haha.. ceit! mentang2 ko cik anony, boleh pulak nk swoh aku ngaku.. kan kat sini bnyak foreighner.. bahrain tuh! haha..

Anonymous said...

very kiut lie . . hahahahaha . .

En Tapi said...

cik anony: haha.. aku rase dah tahu sape anda.. hahaha.. haram jadah! hahaha.. msj lah aku kalo free.. bbm x leh lg.. off..

Anonymous said...

hahahahahaha

Anonymous said...

en Tape men serkap jarang jea ker . ..?? hahahaha

En Tapi said...

cik anony: perlu tak saya jawab?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...