Blog Fendi Islam: 12 Rasa Kalau Pergi Majlis Kahwin Ex GF Atau BF?

G.E.N.G

June 30, 2012

12 Rasa Kalau Pergi Majlis Kahwin Ex GF Atau BF?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


haih. tak tahulah aku nak cakap macam mana. apa rasa agak2? ada sapa2 pernah rasa? meh la kongsi sini. kot2 la rasa tumpang bahagia. tak teringat ke kisah2 masa zaman2 dipuncak cinta dulu?
  1. rasa jeles?
  2. rasa macam nyesal?
  3. rasa tak patut clash?
  4. rasa dialah jodoh aku?
  5. rasa kenapa dia dah kahwin?
  6. rasa sedih?
  7. rasa marah?
  8. rasa terlalu awal?
  9. rasa masa pantas berlalu?
  10. rasa nak bunuh diiri?
  11. rasa tumpang bahagia?
  12. rasa tak boleh terima?
kalau aku, rasa-rasanya, konpemlah rasa kenyang. dapat makan nasik minyak adoi. sedap2. tak rasa sedih? tak rasa ke dua belas dua belas rasa tuh? oh! tidak sama sekali.

sebab tuh la pendapat aku, saranan dalam islam tak ada kapel nih. sebab belum tentu jodoh. betul? hehe. dan bila terjadi clash2 nih pulak, hal macam nih la yang nak dielakkan. hahai.

bergantunglah pada semua. nak rasa macam mana sekali pun. gadis yang baik adalah untuk jejeka yang baik. sama2 kita usahakan. selamat berkongsi.


Comments
3 Comments

3 comments:

MissRI said...

Sy tak penah rase..Tp,one of my fren ex gf dye bru je kwen aritu,dye kate wlaupn da 2taun clash,still lg trase sedih..Btw,nice theme song.. =)

En Tapi said...

oh.. semoga dia tabah..

MissRI said...

Erm..yup,semoga dye tabah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...