Blog Fendi Islam: Aku Blogger Pilihan? Siapakah Gerangan Anda?

G.E.N.G

June 4, 2012

Aku Blogger Pilihan? Siapakah Gerangan Anda?


as'salam.. mata makin merahlah Dr. hahaha.. ngantok2. tapi aku rasa nak post jugak benda alah nih. dah dekat 2 hari aku simpan. tak post, rasa rugi! siapalah gerangan anda. anda buat saya terharu sesangat! 

macam nak belanja anda makan kat kedai key ep si je! siapa anda? hehe. memang aku tak ada idea siapa gerangan blogger yang jadikan blog aku sebagai blog pilihan. tak pun aku sebagai pilihan? alahai. bersalah lah pulak.

tak dapat aku nak hargai orang nih. gadiskah dia? jejakakah dia? siapa anda? Cinta Imaginasi. link nih pun aku susah nak tafsir. mesti si gadis. haha. tapi rajin pulak awak update pasal kesihatan. 

btw, siapa pun awak, saya sangat teruja. saya baru sebulan 8 hari jadi blogger sedap hati menduaa nih. rasa cukup asing kalau ada yang jadikan blogger pilihan. oh! oshem! tq again. kalau ada rezeki, kita akan kenal nanti. 

menjadi kawan adalah sebahagian dari hidup saya. terima kasih buat cik/en Cinta Imaginasi. hehe. jadikan cinta itu suatu yang realiti jika benar2 kita mencintai. cukup bermakna jika saya dapat hargai anda. 


Comments
2 Comments

2 comments:

NadiRah said...

pergghhh..perghh...pergghhhh~

Unknown said...

cik itik: jangn duk perghh x77.. x elok.. basah buku depan mata tuh! ><

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...