Blog Fendi Islam: Syukur 2 Bulan Menjadi Blogger, 11,707 Viewers

G.E.N.G

June 26, 2012

Syukur 2 Bulan Menjadi Blogger, 11,707 Viewers

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


sungguh aku nak berkongsi. nih lah misi utama sapa2 yang jadi blogger aku rasa. tapi ada lagi spesis lain. ada yang nak hentam orang. ada yang nak jadikan diari dan sebagainya.

tapi, last2 kembali pada perkongsian as a blogger. cabaran jadi blogger selama 2 bulan? apakah cabaran? tak ada lah mencabar mana pun. but, aku rasa tahu lebih perkara2 sampingan. insyallah.

  1. ada cik/en anonymous yang komen2 tak leh blah.
  2. ada yang duk poke2 aku tak kenal.
  3. ada kenal seseorang sampai jadi sejarah dalam hidup.
  4. ada rasa terkilan sikit dengan komen2.
  5. ada bagi komen membina.
  6. ada yang mesej entah dari mana asal usul. 
  7. ada yang kata macam terbiasa nampak.
  8. ada kata tak pernah nampak langsung aku sebelum nih
  9. ada tanya macam mana post entri hari2.
  10. ada yang jadikan aku blogger pilihan.
haha. ada macam2 lagi. hai. semua tuh jadi kenangan dan perkongsian. hidup tetap kena terus. as blogger yang masih merangkak, aku banyak belajar daripada yang senior2. hingga ada yang peringkat pak cik mak cik pun. haha.

syiok. nih lah tentang perkongsian hidup. ya, aku paham, ada yang tidak suka berkongsi. bergantung pada cara dan style masing2. selagi aku diberi percaya untuk berkongsi, aku lakukan. hehe. kalau rajin, like FADI

trime kaseh yang selama nih support. hahai.


Comments
5 Comments

5 comments:

Anonymous said...

encik tapi macam belagak je. kalau depan2 tak tahulah. kihkih.

Hafidz said...

Wowwww! Tahniah!

Aku pun blogger newbie, dalam 3 minggu macam tu kot, page view baru 2000+ ok la kan! hahaha

btw followed ur blog, nanti follow me back yaww! ;D

Anonymous said...

kira ok la tu kan..newbie tpi boleh capai view smpi beribu tu.. ;)
teruskan menulis dalam dunia blog..

Unknown said...

cik/en anony: hehehe.. tak kenal maka tak cinta..

hafiz: time kaseh.. sy hnya nk berkongsi..

cik islam in heart: trime kaseh atas sokongan..

mieza said...

tahniah..
teruskan berblog ye..
mai dtg singgah blog mieza yang ntah pape tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...