Blog Fendi Islam: Exposed Bujang Ketika Ramadhan 2011

G.E.N.G

June 4, 2012

Exposed Bujang Ketika Ramadhan 2011

hewhew! dah penat2 aku menaip, aku rasa teringat pulak bulan puasa. dah nak dekat nih. tak sabar gila aku rasa. haih. puasa! puasa! nak puasa! nak puasa! nak terawih! grr.. 

nih kerjaan aku sebulan puasa kat rumah 2011! tahun nih? kuang2.. tak tahu lagi. mana blaja? haha. mak aku tak pernah ajar. tapi dia ajar anak teruna dia nih biar tahu buat segalanya. insyallah.

sepatutnya aku kerja part time kat kl. tapi dah Allah tak izinkan. Dia kurniakan aku sakit seperti biasa kembali. oleh itu, aku tidak mampu nak tanggung berada di kl. duk rumah je.

pergh! nasib baik boleh puasa sebulan dengan jayanya. cuma, bila dah nak masuk asar, keroncong buat nasya azizlah perut aku. dan mulalah aku sibukkan diri buat2 tak sakit. hehe.









feedback dari ini:
  1. mak aku memang rilek je tengok aku buat, akan tetapi resipi aku tak bgtau. then, esok lusa 'epi! nanti buat banyak sikit. orang kat ofis nak lagi..'
  2. ayah aku duk ngap2 benda alah nih dengan penuh teruja. haha.
  3. adik aku pun mintak buat lagi sebab budak sekolah dia nak! (ye lah, famos amos tak ada kat tempat aku.)
  4. nenek aku dari kelantan pun meroyan nak lagi! maaf nek! tak larat nih. oven kecik. haha.
  5. masa aku terisi lepas terawih. haha. kalau tak aku main bekminten! huahua.
  6. aku belajar hargai seseorang. iaitu. cik _ _   _ _ _ _ _. (cerita lama. tq so much pada awak. sebab awak sy buat banyak kali benda alah nih sampai sedap kot. haha.)
  7. hendak seribu daya. tak nak sudah. beli kat kedai je ah.
  8. puas! aku buat sendiri wey! sendiri! haha. 
  9. adalah duit lebih sikit.
  10. dan aku dah ternamakan benda alah nih 'Cookies Cinta'. hahahahaktuih! hahaha. jap! jap! tak payah gelak sangat! kalau tahun nih aku buat lagi, dah tukar nama, 'Cookies Dari Hati..' hahahahahahaktuih jugak! 

marvelos? uh! tak? kalau tak, gi main jauh2. haha. ekceli sebulan puasa tuh, aku jual semua benda alah nih. erm. boleh la pakai blackberry sebijik. ngan 10 pasang baju raya. haha.

nak tempah? nonononono! tahun nih aku tak tahu lagi. kalau aku buat, aku memang nak jual! tengok lah dulu. rasanya? haha. ce tanya mereka2 yang dah rasa. haha.

so, benda aku nak share bukan aku pandai buat ke apa. tapi usaha. ya. usaha. anda2 yang duk buang masa tuh boleh. rancang ah dari sekarang. tak lama dah nak puasa nih.


Comments
9 Comments

9 comments:

Suliza Saiful said...

terbaek la..rupe die mcm xsedap..tp rse die xtau la..huhuhu..

En Tapi said...

cik suliza: awk dalam golongan yg rugi.. 1 tong sy bawak gi kelas.! hahaha..

Suliza Saiful said...

en tapi : ye la tu..awk yg kedekot nk bg kt sy ni.. :-P

En Tapi said...

cik suliza: haha. bukan rezeki awak. terima seadanya.. ><

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

penah makan biskut tu..sedap bau dia...tapi patik x tau nak buat..

En Tapi said...

en AFA: haha.. opkos bau sedap gile! haha. tak reti kene blaja lah wey.. hahaha..

Suliza Saiful said...

aaa...xleh terime..fendi xbg rse kueh yg die buat..huaaaaa...hahaha... :-P

nuurellajamuri said...

bagi laaa resepi.nak try jugak :D

En Tapi said...

cik nuurell: oh! satu bahan rm10.. hahaha.. ><

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...