Blog Fendi Islam: Mudah Saja Pujuk Gadis Merajuk?

G.E.N.G

June 28, 2012

Mudah Saja Pujuk Gadis Merajuk?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


biasanya, waktu memujuk tak kira. kalau dah bangun2 pagi, still tak diterima dan dimaafkan, hentamlah saja mesej pukul berapa pun. hehe.


haha.. nak ke cara macam nih? bagi en tapi, tak perlulah. but depend pada anda2 yang memilih jalan kapel2 nih. hehe. tidak bagi saya lagi. hehe. so, selamat memujuk. 

en tapi sekadar nak berkongsi. cara barat. maybe ada pengajarannya. hehe. memujuk isteri. tapi bukan pada kekasih. hehe. kalau dah isteri, boleh sentuh2. haa..


Comments
3 Comments

3 comments:

MizzTina said...

xpernah rs dipujuk..hahaha

cik najihah said...

pujuk kene pada caranya jugak..yg merajuk tu pun kene lah bertempat kalau nk merajuk..
hihi

En Tapi said...

cik mizz: haha.. sbb awak kuat..

cik najihah: tak pujuk pun tak pe.. gadis harus kuatlah kan.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...