Blog Fendi Islam: Kisah Kembar Blog Aku! Takkan Lupa Sampai Bila-Bila

G.E.N.G

June 5, 2012

Kisah Kembar Blog Aku! Takkan Lupa Sampai Bila-Bila



hewhew. dah nak tidur jap lagi. tapi. memori lama mai singgah dalam jiwa aku sat. rasa rindu pulak. yes! ekceli aku dah ada kembar dari dulu. haha. kembar apa? kembar blog! kuang2. semua kisah lama. meh aku share.




haha. sama? tak sama? erm.. aku rasa rindu pulak blog lama. dan kenapa dah tak ada? ada lagi.. dalam hati aku nih wey. haha. nasib baik si da bulan nih tak remove lagi post nih. penat aku cari tadik. satu2 aku bukak.


ya. inilah kami. header aku. dan header dia. kuang2. aku da twin, dan dia da bulan? ada apa dengan kami. haha. kami adalah 2 orang hamba Allah yang saling menuntut ilmu dunia akhirat. tata.


Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

kenangan lama2 kan...suwettttt

Unknown said...

en pezol: yeah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...