Blog Fendi Islam: Jejaka Ngorat Guna Straw

G.E.N.G

June 12, 2012

Jejaka Ngorat Guna Straw


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hahai. selamat petang. menarik pulak rasa nak share pasal benda nih. kesian En Tapi tengok. haha. betulkah gadis nih mudah untuk dingorat? cuba bayangkan satu situasi:
  1. seorang gadis baru berkenalan dgn seorang jejaka melalui laman facebook.
  2. kemudian, mereka decide untuk berjumpa.
  3. dah jumpa tuh, 22 nih 'hot'. si jejaka memang idaman malaya, yang si gadis hollywood mari. haha.
  4. tapi, si gadis tak pernah melekat ngan mana2 jejaka sebab manja sangat katanya. 
  5. kemudian, di sebuah kafe mereka bertemu. 
  6. mereka berbual2. 
  7. bersembang2.
  8. 'u betul ke single?'
  9. 'sumpai i single..' (si jejaka jawab sambil straw kat mulut macam dalam gambar.
  10. lepas tuh, tangan kanan angkat sumpah.
  11. hahai. cairkah anda wahai gadis?
  12. adakah anda ada pengalaman begini? cepat. cepat. mari berkongsi.
  13. saya sekadar nak berkongsi. hehe.

so, bagaimana anda? usah cepat sangat cair buat si gadis. buat si jejaka, anda hebat. haha. eh. eh. anda harus berubah lah. kunk banyak pulak hati gadis yang diperlaku sebegini.

adakah guna straw nih sambil minum satu taktik? atau tidak disengajakan, atau memang menggoda? tak pernah pulak aku buat. haha. nantilah. buat kat bini. kot2 bini merajuk. hahai. 


Comments
6 Comments

6 comments:

ZWAN SABRI said...

Apakah ini taktik berdasarkan pengalaman En. Tapi? HAHA

En Tapi said...

en zwan: oh! sy memang tak pernah buat.. haha.. tengok sy pernah.. haha.

NadiRah said...

pe kne mngena ngn straw????

En Tapi said...

cik nadirah: gaya menggoda jejaka dg straw? hehe.. paham x agak2.. erm.. erm.. gi suroh boboi anda buat.. or uncle ke.. haha.

Anonymous said...

selekeh je buat cmtu...

En Tapi said...

cik anony: heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...