Blog Fendi Islam: Abstrak 10 Reader! Trime Kaseh Bebanyak

G.E.N.G

June 27, 2012

Abstrak 10 Reader! Trime Kaseh Bebanyak

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


fuh! nafas sedikit lega dah boleh nak hembus dah. hahai. dulu aku mungkin malas. sekarang dah kena rajin dah. dah kena mula jadi sangat2 rajin. haha. rajin apa? kemas bilik. sebab dah teruk dah nih.


aku nak bersyukur kepada 10 reader aku yang membantu dalam memperbetulkan ayat2 aku. sehingga abstrak aku diterima. aku memang tak reti buat kot abstrak. ya lah! ayat aku sastera! aku akui! hehe.

walau main reader komen banyak2, nih la untuk masa depan aku. bukan suka2. haih. macam baru nak buat tesis je aku rasa. fendi2. cayok2. dan yang membantu:
  1. Mizah
  2. Intan
  3. Jang
  4. Lala
  5. Osmo
  6. Shu
  7. Kak Lia
  8. Am 
  9. Niza
  10. Din
bukan nih saja. dan yang lain2. banyak membantu dari segi kaedah. dan sebagainya. tq fadhilah! haha. yg bagi semangat tak payah cakap lah. bnyak sangat. sume rakan2 diploma. dan rakan2 degree. serta rakan2 spm.

yang paling mambantu adalah En Jamal Aimi Jamaludin! oh yeah! tanpa jejaka ini, aku masih terkontang kanting! aku tiada haluan! oh yeah! dan kini barulah lebih paham dan jelas haluan benda kita buat. tak lupa juga ayahda Hamid. 

kalau main reader aku tak suruh cek balik ayat dan tanya kawan2, belum tentu aku dapat perasan salah sendiri. manusia kan leka. cam nih lah hidup. kena ada interaksi dengan orang lain. hahai.

aku harapkan semuanya lepas dengan baik! amin. amin. amin. ya rabb! nanti ada la kat deklarasi tuh. haha. 

p/s: usah salah paham. abstrak itu bukan kualiti A, B, C atau sebagainya. ia adalah abstrak yang meluluskan. amin. amin. amin.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...