Blog Fendi Islam: Expose Bujang Terpilih Untuk Negara

G.E.N.G

June 13, 2012

Expose Bujang Terpilih Untuk Negara

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


yeah! terkenang pulak zaman2 muda dulu. walau dah tua sekarang nih, rasa pulak nak join lagi. yeah! PLKN. tak semua orang dapat rasa wey. tak delah terpilih mana pun. rezeki. aku antara yang tak rugi. haha.

mula2 memang rasa macam 'apsal aku?' haha. dah besar2 sekarang, 'tak ada ke reunion PLKN siri aku?' hah. mulalah nak buat benda2 macam kat PLKN tuh lagi. ekceli semua fun. hahai.



















hahahahahaha. rasa nak terpecah perut aku gelak! apa jenis rupalah time PLKN nih. macam sejenis je rupanya. hahai. kenangan sungguh dalam hidup nih. adoi. bila lagi dapat macam nih?

benda aku nk share bukan gambar2 tuh sangat. sekadar cuci mata! meh sini! its about experience wey. apa2 yang kita alami, tetap experience. ingatlah.
  1. dapat kawan ramai.
  2. dapat kenal macam2 jenis orang.
  3. belajar something yang baru.
  4. dapat buat dan rasa sendiri suatu yang baru.
  5. uji mental dan fizikal.
  6. pengalaman tak ternilai.
  7. boleh share kat anak cucu.
  8. isi masa dengan faedah.
  9. erat persahabatan, silaturrahim.
  10. yeah! disiplin diri dan tanggungjawab.
hahai. 3 bulan wey. macam sekejap je semua nih. dan sekarang dah 5 tahun berlalu. ada yang masih contact. ada yang lost terus! pergh! kahwin nanti aku jemput. haha. tak payah pakai celoreng pulak. hee.


Comments
3 Comments

3 comments:

Unknown said...

kenanag kot..tu yg paling mahal..

Dkna Abza said...

dkna tak ada pengalaman plkn :p

Unknown said...

en afa: yeah.. hehhe..

cik adylia: hahah.. rugi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...