Blog Fendi Islam: Khabar Remy Ishak Meninggal Adalah Palsu

G.E.N.G

June 19, 2012

Khabar Remy Ishak Meninggal Adalah Palsu

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

dari Dia kita hidup, kepada Dia juga kita kembali. agak teruja lah jugak kejap. bila baca tweet2 khabar yang mengatakan pelakon malaya nih meninggal akibat jangkitan paru-paru2.


hah. dia sibuk. banyak kain nak kena basuh. insyallah sihat. doa2kan. kita yang hidup nih, marilah beramal. selagi diberi nyawa oleh Dia untuk kita beriman dan mencari redha Dia di muka bumi ini. nak baca detail, sila ke..

p/s: sebab apa aku gigih coret enrty si remy? haha. opkos la dia pelakon yang aku boleh terima lakonannya. haha. 


Comments
2 Comments

2 comments:

Tinta Lana said...

Salam.

Haritu Osman Kering..la ni, Remy Ishak lak..adoi.. org tu nak basuh kain pn terbntut,hehe

En Tapi said...

cik tinta: lumrah manusia.. lalai.. sama2 kita elakkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...