Blog Fendi Islam: Aku Nak Gelak Besar2 Jugak.

G.E.N.G

May 30, 2012

Aku Nak Gelak Besar2 Jugak.

hahaha. hahahah. hahahah. tengah2 sakit, kena gelak2 jugak sikit! ya. saya nak gelak. nak jugak!


terbaiklah mrs bean rider! haha.


aiyok! jatuh!


besar mata kuching dia.hehe.


hahaha! (suara garau) 'woi! ape hal intai2 aku! ahaha..


haha. habis! cekup bola lain kunk!


hah! ambik! sakit x? hehe.


hahahahhaha! hahahahahhaha! kuang ajaq budak zaman skunk! bukan generasi aku nih. hehe.


kesian wey! tapi, nak gelak jugak..


haha! kecik2 dah macam nih! besar kunk tak tahu lah..


sweet! hahaha. sweet sangat2.

aku tak ada keje. eyh, keje banyak. tapi aku malas. aku nak baring2 dan bace blog je.


Comments
3 Comments

3 comments:

Kai said...

azly haffendy oii, follow blog aku neh klau ko blom. asyik tukar blog je ko.

kaiokumura.blogspot.com

MizzTina said...

hahaha..xpe, gelak tu satu terapi tau... enjoy wif ur pict!!

Unknown said...

kai: baik2..

mizztina: hehe.. ya.. terapi, tapi berpada ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...