Blog Fendi Islam: Genap Blog Sebulan Bersama En Tapi

G.E.N.G

May 26, 2012

Genap Blog Sebulan Bersama En Tapi



yep! hari nih 26.05.2012 dah genap sebulan En Tapi dalam dunia blog lagi. mula2 tubuhkan sedap hati menduaa, memang nak aktif dalam blogging. ya. En Tapi dah buktikan. 103 post dalam masa sebulan.

harap perkongsian yang manfaat atau tidak, ada baiknya. feedback?
  1. sedap hati menduaa tuh blog ko?
  2. main blog dah sekarang?
  3. eyh, blog baru?
  4. mana blog coret ko?
  5. blog lama dah tak ada or still ada?
  6. post2 lama mana?
  7. apa maksud sedap hati menduaa?
  8. rajin lah update. hari2 post.
  9. mana dapat idea blogging?
  10. kenapa buat blog baru?
ya. tanda tanya tuh ada yang tanya, ada yang perasan. time kaseh. jawapan dia ada pada aku sendiri. aku dah jawab dah rasanya. hopefullylah. 

dan sekarang, aku harap, aku still boleh blog2 nih. walau aku lebih fokus pada part time hobi aku yang aku jadikan business. saja2 test. kalau murah rezekinya, adalah. 

business apa? hehe. aku nih dikatakan seni dalam bab2 design. ye ke? tak sangat pun. bersepah lagi orang lain. aku sebahagian dari mereka yang amat kurang ilmunya. hehe. nak tengok? meh sini.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...