Blog Fendi Islam: Mari Ketawa Petang! Harap Urat Tak Putus

G.E.N.G

May 25, 2012

Mari Ketawa Petang! Harap Urat Tak Putus

as'salam. yeah! misi banyak berjaya hari ini. tiba masa En Tapi nak ajak senyum2 petang. tak payah senyum lebih2 pulak. hehe.


kesianlah budak nih. 3 tahun baru dapat pusing kawasan rumah. sedih2. haha.


memang tak jumpa la hanjing dia kalau perempuan nih tak mandi. hehe.


haha! ok. kecik2 dah kena saman. 'where to sign sir?' 'here'.


'akan aku coret jawapan terakhir untuk memastikan aku dapat A++++++++'


'jualan panas. segala jenis pakaian. mari pilih.. mari2.. hahaha..'


pang! hinggap di pipi abang poster. haha.


adoi. jaga bahasa tuh.. haha.


haha. jejaka mana yang berani? mari timbang telur. haha.


penat nyeeeee nak tiup moto. haha. 


haha. kedai2 geng bangla. tak pe. kita kena support jugak. hehe.


aiyoyoy.. tambi punya orang. hahaha.


haha. try lah tarik. haha. bagus nasihat yang cuba diberi.


ini cina, banyak sweet ooo.. hahaha.. honta pun honta laaa.. hooooyeeeyyy.. 


haha. saya lebih suka helmet putih. haha. selesa..


tolong jangan gelak lebih! tak baik. sikit2 je. haih. loving is more caring! hehe.


hehe. rumah saya bergerak sana dan sini. orang nak datang raya, saya gerak. hehe.


haha. try lah buat. safety sangat. 


haha. sehala, dan benar2 sehala. haha.


hah! memang lah tak dapat nak curik.


brani? tak kan? so, buatlah gini. its a new approaches.

ok! dah.. stakat nih je. tak tahan dah En Tapi gelak sorang2. enaf2.. hehe.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...