Blog Fendi Islam: Penting Awak Save No Nih!

G.E.N.G

May 29, 2012

Penting Awak Save No Nih!


as'salam. selamat tengah hari. makan belum? En Tapi dah hampir kekenyangan tadi. but sempat jugak benti makan sebelum kenyang yang melampau. trime kaseh mak jah. hehe. sedap dan tetap marvelos.

aku saja nak share. aku rasa penting lah. bila dah riding laju2 nak mampus tadi, sempat potong

  1. merzcedez brabus 1 bijik
  2. viva elite 7 bijik
  3. avanza 1 bijik
  4. lancer 1 bijik
  5. fortuner 1 bijik
  6. toyota wish 1 bijik
  7. dan 2 bijik lori bawa batu.
oh! yang lori bawa batu nih gila! ambik line kanan! oh. oh. mati2. aku dah fikir cuak gila. tak sanggup nak potong. laju2. namun, dah tengok 125 tuh boleh, aku pun boleh lah! haha.

yeah! tapi, sebelum fikir nak potong, macam mana kalau si 125 tuh tergolek2 sebab lori yang laju tuh break mengejut? aku dah la belakang dia je! aih. macam mana aku nak tolong? traumakah aku? grrr.. nih yang aku fikirkan.

pernah anda fikir. simpankah anda no2 penting? hehe. ya lah. selain no mak ayah, no kawan2, aweks dan sebagainya. at least, simpan lah jugak no penting nih. 

+


+


+


+


+


+


+


+


+


+


+


+

991 Servis Hospital / Kecemasan kesihatan (sama juga dengan 999) 

994 Bomba (sama juga dengan 999) 
995 Kecemasan paip gas (sama juga dengan 999) 

999 Polis

hehe. ingat ah. dah ingat? bagus. now kita tahu apa nak buat kalau dah jadi something yang tak diduga. haih. nampak cam simple je no tuh. jangan pulak main2 call. haha. iklan kat tv dah tunjuk kesan kalau call main2. hahai.


Comments
2 Comments

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Fuhyoooo.. siap boleh hafai bilangan kereta tu suma... HAHA... btw, aku just ingat 999 je.. HAHA

Unknown said...

zwan: opkos wey! aku kire tuh! hahaha.. bgus ah ingat 999.. ade je yg x pernah tahu.. hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...