Blog Fendi Islam: Bila Gadis Cuci Kereta

G.E.N.G

May 22, 2012

Bila Gadis Cuci Kereta


biasa tak tengok gadis2 cuci kereta? opkos amat jarang. 95% gadis akan cuci kereta kat carwash berdekatan. tuh pun bukan selalu. jarang2. hehe. apa yang menarik pasal bila gadis cuci kereta?
  1. bil air akan melonjak naik 3 kali ganda setiap bulan (cuci seminggu sekali)
  2. penggunaan shampoo rambut adalah yang paling digemari.
  3. memilih shampoo rambut kerana buih yang lebih ketara dan maksima.
  4. gadis tidak akan fokus pada part2 celah rym tayar. oleh itu masih kotor.
  5. cucian dilakukan pada waktu petang2 selepas sedap tidur jika bujang.
  6. cucian dilakukan pada waktu pagi ketika anak2 kecil masih tidur.
  7. gadis still akan bermekap bagi mengelakkan sinaran cahaya matahari hingga di wajah secara terus. (jika di kawasan open.)
  8. 2-3jam masa diambil daripada cuci, sabunkan, dan lap untuk kering. (terlalu berhalus, tapi tak berapa nak bersih jugak)
  9. hasil cucian hanya 70% bersih dan kelihatan berkilat.
  10. lebih gemar mencuci kereta secara muafakat jika sama2 bujang dengan rakan2 lain.

hehe. nak senang lagi, hantar kedai je lah awak. lebih bersih, mudah, cepat dan memuaskan. keluar duit rm10 je pun. tak adalah tenaga dengan masa nak dibazirkan.



Comments
2 Comments

2 comments:

Anonymous said...

dislike this post..

En Tapi said...

cik anony: hehehe.. ><

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...