Blog Fendi Islam: Gempar! Fendi Adenan Beli Kereta Baru!

G.E.N.G

May 21, 2012

Gempar! Fendi Adenan Beli Kereta Baru!



testing.. testing.. macam mana nak drive nih? tak reti lah pulak aku. haha. agaknya tiba masa bawak kereta pergi jalan2. dah beli kereta sendiri nih senang. 2nd home bagi seorang jejaka. haha.

tadi rasa terharu pun ada. tengah2 nak hujung sem nih lah permainan dari facebook buat aku tergelak. gelak besarlah jugak. ya lah. dah beli kereta baru. sapa yang tak gelak dan tak suka. haha.

+


+


+


+



+


+



+


+



+


+



+


+


hah! nih la kereta yang menggemparkan. yang si facebook kata patut aku miliki. haha. sikit pun tak minat. tapi. tapi.


kalau lah memang aku miliki benda kecik dan laju nih, aku berharap ia tidak kekal milik aku. jual, dan beli yang biasa2 sudah. hehe. nih lah mainan facebook. anda seronok? try la 'allowed' lagik.. kot2 keluar kereta lain pulak. haha.


semua nih permainan dunia sungguh. so, mula pada sekarang, dah boleh slow2 kumpul duit. kahwin, rumah, kereta. famili dan macam2 lagi. amal jangan sama sekali dilupakan. apatah lagi kewajipan. insyallah.


Comments
2 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...