Blog Fendi Islam: Expose Bilik Bujang

G.E.N.G

May 6, 2012

Expose Bilik Bujang

puas hati! mari solat. hehe. memang rasa aman damai je bilik. hujan pulak tadik. hehe. macam-macam aku buat arinih. daripada:
  1. lipat kain selonggok gunung seri pulai.
  2. basuh kain.
  3. lap habuk yang melekat kat dinding.
  4. kemas buku-buku dan kertas-kertas.
  5. lap meja, almari, rak.
  6. lap kipas.
  7. kemas locker.
  8. sapu lantai.
  9. mop lantai.


sehinggalah mari solat. hehe.. rajin-rajin lah kemas bilik wey! kan mak ayah dah ajar dari kecik kemas-kemas bilik. untuk akulah. maaf kalau anda tidak di ajar. hehe.

kalau mak aku dulu masa kecik, makan tumpah atas lantai pun dia bising. haha. so, aku telah diajar begitu. insyallah aku amalkan. 

kalau dah bilik menarik, kemas dan syok nak lepak, baru lah aman damai. tenang. nak solat. blaja. semua rasa nikmat. cubalah anda-anda. haha.

kenapa oren? haha. dah memang wana aku minat! haha. balik rumah dah biru. tukar selera lah pulak! wokeh! selamat berkemas pada anda di hujung minggu. 


Comments
4 Comments

4 comments:

paan kowt said...

wah ader ikan

En Tapi said...

hahahha! ikan aku nama hariz! dulu ade izzah.. dah mati hariz kerjakan! hahah..

Anonymous said...

sesedaphatijenkmendua

En Tapi said...

ciss anonymous! haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...