Blog Fendi Islam: Tengok Nih 'Mungkin' Urat Kentut Boleh Putus!

G.E.N.G

May 27, 2012

Tengok Nih 'Mungkin' Urat Kentut Boleh Putus!

alang2 internet laju. saja lah pulak aku mengisi masa lapang selepas penat menyentap satey daging dengan jumlah cucuk yang tak terkira. erkk.. alhamdulillah.. meh layan gambo2 nih.


'saya menyesal tak nasihat akwan saya pakai helmet betul2.. sob2.. '


memang tak laku kedai nih aku rasa.. haih. taik2..


alamak! aku tahu ko nak save no tuh kan? haha. takb boleh.. jangan2.. ><


alamak! maaf! aku terupload! haiyok! 


terlebih kreatif.. oleh itu, saya aplikasikan pada kentang dan terong ini. hahah.


hahahaha.. tak dapat nak berkata apa. saya rasa lebih lansing dengan tarian ini. ramai yang menyukainya.


'haram jadah aku punya tuan! dia tanggung dosa suruh aku pakai seksi2. haih! '


'sampai bila nih air nak surut.. haih.. '


'ko geram tengok aku? huhhh! aku lagi tak suke tengok ko gelak2! diam!!'


'isabella adalah... kisah cinta dua dunia... "


ape kes? lecturer stress kot! ><


haha. penemuan spesis baru. banyak makan ulat bulu hanjing nih! haih..


dah lama saya nak main benda alah nih. dapat pun..



hahaha. hanjing2.. haih..


mak aih! memang betullah perangai macam lembu nih kira tak pergi sekolah. hehe.



apa lagi alasan kita tak nak membaca? hah? apa? haih..


kasih sayang sesama makhluk. tuh je. ><

ok, kalau anda2 dah gelak terlebih sangat, ilek2. bawak mengucap. kan mati sia2. aku saja je nak share. hikhik. maaflah ada yang 18 tahun ke atas sikit. wakaka.

dan. sori. sori. sori. if urat kentut anda dah putus saya tak dapat nak tolong. tak reti nak sambung. sambung sendiri nanti. mintak kawan lain ke. hehe.


Comments
5 Comments

5 comments:

Anonymous said...

:) your blog is very interesting indeed,I hv no idea who u are but ur blog keeps me coming back for more xx

Unknown said...

cik anony: x sure paham ke x bm nih. x pe, sy cakap bi. hehe. i suppose to have no idea who u r. btw, tq for visiting. who i am? hehe. i'm fendi adenan. same with the facebook acc at the right top of the blog.. heee..

Unknown said...

cik anony: x sure paham ke x bm nih. x pe, sy cakap bi. hehe. i suppose to have no idea who u r. btw, tq for visiting. who i am? hehe. i'm fendi adenan. same with the facebook acc at the right top of the blog.. heee..

Anonymous said...

:) fahamlah.keep it up yeah xx

Unknown said...

cik/en anony: yeah.. tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...