Blog Fendi Islam: Menarik Pulak Pasal Khinzir & Lembu Nih

G.E.N.G

May 24, 2012

Menarik Pulak Pasal Khinzir & Lembu Nih



as'salam. pagi. terbaca pulak En Tapi tetiba di pagi yang hening kat wall seorang member blogger. meh sini nak mentioned. si paan kowt. blog dia ekceli dah tukar templete baru tak silap aku nih. haha. terbang oh 'bulan'. kenangan silam dalam hidup. hehe.

ok. apa aku nak share pasal khinzir? daging dia sedap? oh. konpem2 lah aku tak tahu sedap ke tak. khinzir nih cute? oh. konpem2 jugak tak cute langsung bagi aku. haha.

nah! baca nih.


Lembu : hai B.A.B.I , apa kabar? macam ada yang tak kena jer?

B.A.B.I : aku tengah tension ni. mau je aku langgar manusia tadi.

Lembu : Eh, kenapa ?

B.A.B.I: aku lalu tepi dua orang manusia lelaki & perempuan yang sedang berkepit. pastuh, tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat lalu berkata “hoi babi!!! pergi jauh-jauh!!! ko tuh najis!!!”

Lembu : ya lah. kau kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu.

B.A.B.I : kalau aku najis sekali pun, kalau dia tersentuh aku, boleh disucikan kan? yang dia sentuh & raba -raba awek dia tu apa? boleh ker nak disucikan? hah? boleh?

Lembu : mungkin manusia tu nak sucikan dengan azab api neraka lah kot. jangan sedih2 lagi babi. ko ignore je. suatu masa dia sedarlah tuh.

ya. mungkin aku sendiri lupa dan lalai pasal benda nih. sentuh menyentuh? nampak macam ringan je main sentuh, raba2, usap2 dan sebagainya. insyallah. sama2 kita menjaga.


bukan susah. saling beringat je. ya lah. kawan memang ramai. lelaki dan perempuan. batas2 macam nih lah nak kena jaga. kalau si syaitan tak sesatkan dalam perkara besar2, yang kecik2 nih la disesatkan.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...